HomeDokumentaAnketa o zadovoljstvu korisnika usluga

Održavanje visokog nivoa zadovoljstva korisnika predstavlja značajan izazov za rad kontrolnog i ovlašćenog tela OVERMED DOO BEOGRAD

Jedan od načina za ispunjenje ovog izazova je postavljanje i korišćenje kodeksa ponašanja u pogledu zadovoljstva korisnika. Kodeks ponašanja osoblja u kontrolnom telu se sastoji i iz odredaba u vezi sa korisnicima koje se odnose na pitanja kao što su fokusiranost prema klijentu, isporuka usluge, reakcija usled prigovora i žalbe, postupanje sa personalnim informacijama korisnika, reklamiranje i ugovaranje u pogledu pojedinih karakteristika ili svojstava usluga kontrolnog tela.

Cilj uspostavljenog sistema menadžmenta kontrolnog tela, između ostalog, je da primenom istog ostvari sposobnost da konzistentno obezbeđuje usluge koji ispunjavaju zahteve korisnika i primenljivih zakona i propisa i da omogući podsticanje prilika za povećanje zadovoljstva korisnika.

Merenjem zadovoljstva korisnika kontrolno/ovlašćeno telo OVERMED DOO BEOGRAD:

– identifikuje zahteve korisnika i njihovu relativnu važnost;

– ostvaruje razumevanje i percepciju kako korisnici vide kontrolno/ovlašćeno telo i da li njegovo poslovanje udovoljava njihovim zahtevima i potrebama;

– identifikuje prioritete za poboljšavanje – područja gde će poboljšavanje u performansama proizvesti najveće povećanje zadovoljstva korisnika i

– doprinosi poboljšavanju svojih usluga i ostvaruje napredak u praćenju u odnosu na indeks zadovoljstva korisnika.

Preuzmite obrazac upitnika  i nakon popunjavanja pošaljite ga na elektronsku adresu: office@overmed.rs .